Way out west!

image4


Festivalen Way out west kommer tillbaka i år igen i slottskogen i Göteborg. Festivalen pågår mellan 8-9 augusti och ett tvådagars festivalpass kostar 1 295:-.
Jag var där förra året och jag rekomenderar det verkligen. Mysigt och väldigt skön stämning. Skönt o slippa tältning! (Skönt för mig som bor i Göteborg :))
Detta året är det extra spännande för mig som är ett stort N.E.R.D fan! För er som inte lyssnat in er på dom.. Lyssna på deras två skivor: In search of och Fly or die. Riktigt bra! (Speciellt In search of.. inte ett spår som inte håller) Och om ni uppskattar dom lika mycket som jag så är det bara att beställa biljetter till Way out west för att se dom live på http://www.wayoutwest.se/
Andra artister som är klara är:

Broder Daniel
Buraka Som Sistema
Dark Meat (Klubb)
Denque Fever (Klubb)
Familjen (Klubb)
Fleet Foxes
Franz Ferdinand
Girl Talk (Klubb)
Grinderman
Håkan Hellström
Holy Fuck (Klubb)
Ingrid Olava (Klubb)
Iron&Wine

Joan As Police Woman
José González
Kleerup (Klubb)
Lightspeed Champion
Lykke Li
Mando Diao
N.E.R.D
No Age (Klubb)
Okkervil River
Pacific! (Klubb)
Sahara Hotnights
Sigur Rós
Silje Nes (Klubb)
Silverbullit
Sonic Youth
The Dodos (Klubb)
The Flaming Lips
The Gutter Twins (Klubb)
The Mae Shi (Klubb)
The National
The Sonics
Yacht (Klubb)
Yeasayer


 

image5
N.E.R.D


Kommentarer
Postat av: Thom

Broder daniel säger jag bara.

2008-05-09 @ 01:17:36
URL: http://thevirtualvoice.blogg.se
Postat av: NADIA

nerd, vilket namn.

2008-05-09 @ 01:50:15
URL: http://zoegaz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0