Vart är sommaren!?!?

Här sitter man största delen av året och väntar på den korta men förhoppningsfullt varma sommaren... Och blir alltid lika besviken när den kommer. Vart är solen och värmen? Ska man inte kunna ligga vid havet och bada och sola?
Jag är en av de människor som inte klarar av den svenska vintern. Tycker att det är fruktansvärt.. Jag kommer förmodligen bo utomlands när jag blir "vuxen". Skulle aldrig kunna tänka mig att bo i Sverige när jag blir äldre och får familj. Varje år blir jag mer och mer säker. Jag gillar snön och att åka skidor, men bara på mina villkor och om jag väljer det själv.. 


Kommentarer
Postat av: Sassy

Kul att du gillar min blogg, hoppas du kommer fortsätta att läsa!



Ja, fy för vintern! JAg gillar vintern när det är kallt och snö, men blasket och allt regn avskyr jag!

2008-07-15 @ 09:03:20
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: LinnéaK

Äntligen lite mer uppdateringar :D

Roligt!

2008-07-15 @ 10:42:04
URL: http://liinneak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0