Bäst klädda kvinna vs. man (enligt mig)

KVINNA

1. Gwen Stefani-
Hon har sen första albumet släpptes med No Doubt alltid haft sin egna stil. Jag älskar när människor klär sig för sig själva och uttrycker sig själva genom stil utan att bry sig om vad andra tycker. Hon har ändrat stil många gånger men alltid haft kvar sin originalitet och aldrig varit någon slav under trender. Hon har även eget  lyckat kläd och sko märke som heter L.A.M.B.







2. Mary-Kate and Ashley Olsen- Kunde inte bestämma mig för vem av Mary-Kate och Ashley som skulle komma först  så de fick en delad andra plats. Mary-Kate står för den lite mer coola, rockiga stilen medan Ashley är lite mer classy.




3. Sienna Miller- Många anser att Sienna härmar Kate Moss till stilen men jag håller inte med. Hon är egen och ligger högt över Kate när det kommer till stil. Hon har eget klädmärke tillsammans med systern Savannah som heter
Twenty8Twelve.



4. Ashlee Simpson- Om man jämför systrarna Simpson så är den yngre den ende som kan klä sig.



5. Diane Krüger- Man hör inte så mycket om hennes känsla för stil. Hon är klart underskattad.



MAN

1. Kanye West-
Han är den ende stora hip hop artisten som har en fullt ut egen stil. Jag såg honom på festivalen Way out west förra sommaren och blev så imponerad av att han såg så fräsch ut hela timmen igenom.. Jag hoppas inte att han har någon stylist.


 


 



2. Johnny Depp- Min favorit skådespelare. Han om någon är originell. Han kör sin egna grej och tar inte sig själv på för stort allvar.



3. Jude Law- Snygg man i kavaj



4. Pharrell Williams-
Med en cool mix av uppklätt och street. Pharrell har även ett eget klädmärke som heter Billionaire Boys Club och eget skomärke som heter Ice Cream. Riktigt snygga grejer, kolla in!


 



5. Josh Hartnett- Han är en typisk snygging som ser ut som att han bara slängt på sig det närmsta i garderoben men har förmodligen stått och valt ut noggrant..




Kommentarer
Postat av: Sassy

Åh, många snyggt klädda där!

2008-07-13 @ 22:13:33
URL: http://eurotrash.blogg.se/
Postat av: emma

kanye west har grym stil!

2008-08-02 @ 16:18:00
URL: http://mmilkshake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0